THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

02 September 2010

tiBa sAaTnyer aKu ditiNggAlkAn sendiri

salAm..
saaT nie aku hanya mmpu terdiam melihat gelagat yg berlaku disekeliling aku...

sorang demi sorang kwn baek aku balik tinggalkan uitm nie...
aku masih disini...
bkn sbb xblik...tp tiket aku lmbt dr dorang..huhuhu
bkn ape....yelarkan,,,,nk balik raya...
sedeyh lar jgk aty nie..
hehehehe
mmg aku nengada...huhuhuhu
ptg td pkol 5.30...zafiq da gerak balik...masa tuh plak aku ada final test tok bel342...
kesian dye sbb xdpt tmnkan dier ke terminal...tp xpe...aku doakan dier selamat smpi..
begitu jgk nti dier nk balik ke BORNEo...ualalala....naek belon...huhuhuhu
nie baru sekejap pergi...si NAzrul...
adoi....pendam air mata jer aku..... ingtkn dier balik sama hr sbtu...tp hr khamis...huhuhu
sedeyh jgk lar.....nti cuti lama kot...huhhu
lepas si nazrul pegi...haaa!! nie lg sorang...si FAriS....
bAs mmg lewaT...PkoL 11...tp da siap dr pg lagi..
nk kelik kelAte....hahahahahha
lepas sorang..sorang pegi..mlm nie tggllah aku dgn AKMAL....
die larr rummate kesayanganku....
mLm nie bersahur dGn ZAcK...AfY jgk...
makin hr makin sikit ahli bersahur....adoi...hjuhuhu

ape2 pon....smoga selamat saMpAi....
den Nk BAlik jGk!! insyAallAh... 
bAS PluSlinEr pkol 11.05 a.m hr sabtu...:D

0 comments: