THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

13 December 2010

biler aKu dan syGku bertAut seiriNg katAkan cinTA

salAm..

trAsa rindu sesanGat dkt blog nie..
wlUpon bru sehari xupdate.. katanyer ada hal..heee
*yekew? hahahaa



dlm tawa pasti ada duka..
*ttba ayt yg xde kene ngena..heee

mlm nie trasa indah sesangat..
xtaw nape..aty ase berbunga jer..
mcm ada bunga yg beribu2 dlm taman hati nie..heee

terbang megah sang kUmbAng..rerAmA dgn sukenyer..
idoP megah didalaM tamAn hati sanG pencinta yg tgh angAu giler pada kekasih hati..
ngeeee



bila diakatakan ciNtA..
mmg benar..aku xmmpu utk berkata dusta...
hati nie mmg btol2 cinta dan sayang pada dier...
hati ini telAH pon dimiliku oleh insan yg aku sayangi...



ertI berjauhan mmg sakit...
tp bgku... selagi ada cinTA..
kasiH saYang aku ttp bersemi...
hanya percaya dan setia bersamanya jer..

klu da sayang..
mcm mana pon ttp bertakhta dihati..
betol kata org.. "angau"
yaka??
hhmmm... bg aku..nie bkn angau...
tp erti cinTa..hahah *cover skit..ngee
mcmmana pon rupa..dan segalanya pada dier aku trima
seadanya dier aku akn ttp bersama..
bg aku.. itu bknlah sepenting kasih n sayang yg dier bg..
cintaku cukUp indah mekar bersama kumbang yg menari2 atas kelopak bunga..heee



ini bukan dusta.. bkn mainan kata..
ini hati yg berbisik bicara...
hatiku indah bila hadirnyer dier...
terima kasih sayang ats cinta yg kau beri..
akan ku hargai smpi biler2...

I LOVE YOU SO MUCH
smpi mati pon aku akn ttp cinta kamoo sayangku...
[pa]


0 comments: