THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

16 January 2011

salAM

salam...
saat berlalu...minit menjengah jam pOn tiba...
dlm suka pasti ada duKA..
sedangkan lidah lagi tergigit inikan puLAk hubuNgAn sesama kitA insan yang bercinta...

kesukaran utkku semakin kuat trasa....
kedinginan cinTA yang kami laluio semAkin kuaT menerjah..
sampai aku sendiri rasa seperti da tak termampu utk berdepan dengan segalanya..
bak kata orang.. klu takot dibadai ombak jangan berumah di tepi pantai...

aku tak pernah mengalah..
aku ttp kuat berdiri disini menanti sinar yg cerah utk tiba menjengah kembali..
bagi aku.... ertI cinTa bukanlah sekadar utK keseronokkan semata-mata..
aku inginkan cinta yang mekar selamanya...
bila ciNtA yG membuatkan kita boleh utK berkongsi suka dan duka bersama...
bila berciNta, konfLik pasti akn muncul..
ini adalah lumrah adat hiduP sebagai manusia bila bercinta..
tp jangAn jadikan ini sebagai punca utk berpisah selamanya...
jalan penyelesaian pasti ada...
bilA begiNi.. aku hanya mmpu sendiri dan menanti kamoo wlupon aku sendiri....
tak ada yg lebih penting bagiku melainkan memiliki kamu insan yang aku cintai...

aku ttP dsini...
menanti kamoo....
wluPOn ape pon terjadi....
aku mash berpegang pada kata cinta yang pernah kita sama2 ungkapkan dulu..
engkau hadir ketika ku duka dan kini jangan biarkan aku berduka...
tidak tertanggung oleh diriku lagi..
aku da tak sanggup utk berduka..kerna aku pasti aku akan berterusan menipu utK menafikan kebenaran diriku sendiri...
aku taw ko pasti kenal akan diriku.... kerna itulah aku mencintai kamoo...
tak semudah ABC dan 123 utk aku beriikan ciNta dan tak semudAh kata-kata utk melenyapkan cinta dalam hati ini..
CINTA adalah erti suci...
bagiku kamoo sudah sempurna di mataku... tak ada yg laen lg aku perlukan selain memiliki kamoo seorag...
kebahagiaan itu yg aku pernah miliki dan rasai sama kamoo itulah saat paling berharga yang aku hargai..
aku masih memrlukan kamoo walau sesukar mana pon halangan yg perlu aku tempuhi kerna aku yakin dan pasti hanya kamoo yg bisa menemani dan memahami serta mampu utk mencintai diriku....
maafkan aku andai aku yg mencipta sengketa ....
kamoo insan yang paling teristimewa dalam hidupku....
jangan tinggal daku wahai cinTAku sayangku......

I lOVE yOu so mUCH pA!!

3 comments:

Anonymous said...

sabarlah abg airol...bunga bkn seekor kumbang bkn sekuntum....sabar.....biasala adat bercinta...tabahkn hati....

Mah@mahu said...

Singgah mlm kat sini sambil baca and jalan2 tgk entry baru best gak..

Bugs said...

hai lama x update...